” De begeleiding van de mediator heb ik zowel zakelijk als emotioneel als prettig ervaren in onze zaak. Ze kwam neutraal over, wat zeer prettig was.”
Christiaan over prettige zakelijke en emotionele begeleiding door een neutrale mediator bij scheiding
” De begeleiding van de mediator heb ik zowel zakelijk als emotioneel als prettig ervaren in onze zaak. Ze kwam neutraal over, wat zeer prettig was.”