Ga naar de inhoud

Marjolein over duidelijke uitleg en goede nazorg bij scheiding waardoor ze haar leven snel weer op de rit had

“U wil ik bedanken voor de uitleg op de momenten dat ik het niet goed begreep. U en uw collega’s hebben in ieder geval mij wel heel

Naomi Van Hest Geschreven door , laatste update: 02 juni 2026

“U wil ik bedanken voor de uitleg op de momenten dat ik het niet goed begreep. U en uw collega’s hebben in ieder geval mij wel heel goed geholpen. Heb mijn leven al op de rit. Dus de nazorg hoef ik niet te hebben. 

Vriendelijke groet, Marjolein”

Naomi Van Hest
Naomi Van Hest

  • Volg ons via RSS:

Gerelateerde artikelen