Ga naar de inhoud

Mark over de duidelijke en fijne samenwerking met de mediator ondanks een nare scheidingssituatie

“Erg tevreden over de gang van zaken! Alles is heel duidelijk en heel fijn om met de mediator samen te werken, ondanks de nare situatie.” 

Naomi Van Hest Geschreven door , laatste update: 02 juni 2026

“Erg tevreden over de gang van zaken! Alles is heel duidelijk en heel fijn om met de mediator samen te werken, ondanks de nare situatie.” 

Naomi Van Hest
Naomi Van Hest

  • Volg ons via RSS:

Gerelateerde artikelen