“Erg tevreden over de gang van zaken! Alles is heel duidelijk en heel fijn om met de mediator samen te werken, ondanks de nare situatie.”
Mark over de duidelijke en fijne samenwerking met de mediator ondanks een nare scheidingssituatie
“Erg tevreden over de gang van zaken! Alles is heel duidelijk en heel fijn om met de mediator samen te werken, ondanks de nare situatie.”