” Ik heb de begeleiding als zeer prettig ervaren en er werd de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en advies te vragen.”
Miranda over prettige scheidingsbegeleiding met persoonlijk advies en ruimte voor vragen
” Ik heb de begeleiding als zeer prettig ervaren en er werd de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en advies te vragen.”