Ga naar de inhoud

Rik over de goede zorgen en totale gang van zaken bij scheidingsbegeleiding door Miranda en Reggy

“Hallo Miranda en Reggy, Hartelijk bedankt nog voor jullie informatie en goede zorgen. Ik ben heel tevreden over de totale gang van zaken en ben jullie hier erg

Naomi Van Hest Geschreven door , laatste update: 02 juni 2026

“Hallo Miranda en Reggy, Hartelijk bedankt nog voor jullie informatie en goede zorgen. Ik ben heel tevreden over de totale gang van zaken en ben jullie hier erg dankbaar voor. Ik heb op dit moment geen vragen, maar weet dat ik altijd nog bij jullie kan aankloppen als het nodig is.”

Naomi Van Hest
Naomi Van Hest

  • Volg ons via RSS:

Gerelateerde artikelen